Ken uw klant, leer van Nespresso, The Sting en Adidas

By on januari 26, 2016
DDC2015_336x280

Graag attendeer ik u op het congres Data Driven Commerce dat 18 februari plaats zal vinden. U hoort in DeFabrique Utrecht van diverse experts uit de branche hoe u data op alle fronten (strategie, creatie, techniek en marketing) concreet kunt inzetten. Retaildenkers is mediapartner en biedt u een aantrekkelijke korting van €100,- op de entreeprijs.

Data Driven Commerce event

Wat hebben Nespresso, Google, Philips, The Sting en Adidas met elkaar gemeen? Allen profiteren ze op een slimme manier van klantdata door ze toe te passen in hun marketingstrategie. Tijdens het event Data Driven Commerce op 18 februari hoort u alles over de enorme voordelen.

De toekomst van omnichannel

Data-Driven-Multichannel-E-BusinessData Driven Commerce richt zich 18 februari een dag lang op de toekomst van omnichannel commerce processen. Processen die volledig ontwikkeld zijn vanuit de behoefte en belevingswereld van de klant, maar bovenal gebaseerd zijn op slimme data en inzichten.

Leer van de data-professor

oxford profKey-note spreker op 18 februari is Viktor Mayer Schönberger, professor of Internet Governance and Regulation aan Oxford University. ‘Big data kan anno 2016 door retailers niet meer worden gezien als een nieuwe technologie of tool om klanten persoonlijker te bedienen. Het is een nieuwe mindset binnen een onderneming. Essentieel om in de toekomst succesvol te kunnen zijn als verkoper.’

Het gevecht om de consument

data consumersHoe haalt u maximaal rendement uit data? Alle belangrijke kansen én uitdagingen worden tijdens Data Driven Commerce op 18 februari onder de loep genomen. Het gevecht om de consument gaat anno 2016 om wie hem een volledig gepersonaliseerde en op data gebaseerde, winkelervaring biedt.

 

Als relatie van Retaildenkers profiteer u van een aantrekkelijke korting van € 100,- op de entreeprijs. Gebruik hiervoor bij het aanmelden de actiecode RD2016DDC.

Aanmelden

 

rupert@retaildenkers.nl'

About Rupert Parker Brady

Rupert Parker Brady is gespecialiseerd in merken, retail en steden. Hij is auteur, columnist en directeur van Retaildenkers. Rupert is daarnaast jurylid van de Thuiswinkel Awards voor beste webwinkel én jurylid van de verkiezing Beste Binnenstad van Nederland.

Reageer hier op bovenstaand bericht

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *