Paul Moers: ‘Wij moeten leren van Belgen en Duitsers’

By on maart 10, 2014
Paul Moers, auteur Dienstbaar zijn is het nieuwe goud

Retailstrateeg Paul Moers vindt dat Nederlanders meer over de grens moeten kijken voor betere voorbeelden van klantgerichtheid en dienstbaarheid in optima forma. ‘Nederlanders zijn vreselijk verwend geraakt.’

Het is noodzaak, vindt Moers, om je hoofd boven het maaiveld uit te steken. ‘De Calvinistische houding van Nederlanders is: doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg.’ Maar daarmee kom je er niet als dienstbare organisatie, betoogt Moers. Lees zijn tips en ideeën in het artikel dat het tijdschrift Babywereld (maart 2014) over Paul Moers schreef. Klik hier om het artikel in te zien.

 

Dienstbaar zijn is het nieuwe goud

 

 

Lees het boek ‘Dienstbaar zijn is het nieuwe goud’
waarin dit gedachtegoed wordt uitgewerkt.

 

 

 

 

maarten@hetboekenschap.nl'

About Maarten Beernink

Maarten Beernink is auteur-ondernemer en helpt andere ondernemers met een verhaal. Als hoofdredacteur van Elsevier Retail ontmoette en interviewde hij talloze topondernemers. Maarten schrijft boeken over oprichters van bedrijven met een authentiek verhaal, zoals Jumbo Supermarkten, Cool Cat, La Place en New York Pizza. Hij is verbonden aan het FoodService Instituut (FSIN) als expert foodservice en blogt over klantgericht ondernemen. Maarten is eigenaar van Het Boekenschap en mede-initiatiefnemer van de imprint Retaildenkers.

Reageer hier op bovenstaand bericht

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *