Tips voor de nieuwe topman van Blokker

By on oktober 8, 2015
robheesenalgemeendirecteurblokker

Blokker moet de oubolligheid van zich afschudden. Dat was de kop van het krantenartikel in De Telegraaf van 5 september jongstleden. Rob Heesen moet als kersverse ceo er weer een moderne wnkel van maken. De vestigingen met het nieuwe winkelconcept, die sinds 2014 uiterst voorzichtig in de markt is gezet, gaat veel te langzaam naar de smaak van Paul Moers. Blokker moet zichzelf opnieuw uitvinden.

‘Tegenwoordig koop je bij IKEA, Action en het Kruidvat die dingen waar je vroeger voor naar Blokker ging. Met dat bestaande assortiment gaan ze het niet redden. Heesen moet ervoor gaan zorgen dat Blokker zijn relevantie in een snel veranderende wereld weer terugkrijgt. De huishoudketen moet zijn identiteit terugpakken en daar een nieuwe twist aan geven. Maar als de nieuwe topman dat niet snel kan bedenken, zie ik het somber in’, aldus Paul Moers in De Telegraaf.

redactie@hetboekenschap.nl'

About Redactie Retaildenkers

Reageer hier op bovenstaand bericht

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *