Events

happy-businessMasterclass Happy Business vrijdag 6 november 2015

Oók medewerkers zijn klanten. Erik Bekkering en Rupert Parker Brady geven op 6 november 2015 een workshop over verandermanagement. De Masterclass Happy Business behandelt de noodzaak van cultuuromslagen en het bouwen aan sterkere klantrelaties om betere resultaten te boeken.

Lees meer en schrijf je hier in >

——————————————————————————————————–

Masterclass Het klantgerichte (zorg)merk op 15 oktober 2015 te Utrecht

blije klantDe trainers Rupert Parker Brady en Erik Bekkering hebben op geheel eigen wijze theorie en praktijk bij elkaar gebracht en bieden handvatten, die u de volgende dag al kunt toepassen. Als deelnemer wordt u geprikkeld en gestimuleerd om klantgericht ondernemen daadwerkelijk op de agenda te zetten. Interactie, specifieke voorbeelden en op uw bedrijf toegespitste cases zorgen voor inspiratie en bezieling.

Lees meer en schrijf je hier in >

——————————————————————————————————–

Cushman & Wakelfield Retail Top 100 event op 13 mei 2015 te Amsterdam

Retail Top 100 EventGraag nodigen wij u uit voor het Cushman & Wakefield Retail Top 100 Event, een inspirerende middag met smaakmakers en experts uit de retailbranche, georganiseerd door Cushman & Wakefield en magazine VG Visie.

Een inhoudelijke bijeenkomst op het snijvlak van retail & winkelvastgoed in relatie tot winkelgebieden, waarbij het publiek participeert in discussies.

Lees meer en schrijf je hier in >

——————————————————————————————————–

Unieke studiereis John Lewis, Londen, 5 mei 2015

Studiereis John LewisOp 5 mei krijgen slimme retailers bij omnichannel retailer John Lewis in Londen een eenmalig kijkje in de keuken. De eendaagse studiereis is specifiek ontwikkeld voor maximaal 15 Nederlandse directieleden en managers. De kosten bedragen €450,- per persoon, ex BTW en inclusief vliegticket.

Lees meer over dit event >

——————————————————————————————————–

Pop-up summit Rotterdam, 26 maart 2015

pop-up summitRupert organiseert samen met het Pop Up Square platform op 26 maart 2015 een landelijk congres in hartje Rotterdam. START POP-UP NOW 2015 gaat over hoe je als vernieuwer, startup en retailer geld verdient met tijdelijke concepten op kanslocaties . Met drie verhalen van succesvolle startups uit Engeland.

Lees meer over dit event >

——————————————————————————————————–

Hoe webwinkels moeten sturen op emotie, 26 november 2014 te Nieuwegeinwebwinkel

Webwinkels scoren volgens de consument het beste als het gaat om klanttevredenheid. Dat blijkt uit onderzoek van KPMG onder 5000 klanten van vooraanstaande banken, verzekeraars, webwinkels en nutsbedrijven. 45 procent van de onderzochte consumenten geeft hen het hoogste cijfer voor de geleverde kwaliteit en dienstverlening.

Lees meer over deze en andere workshops >

——————————————————————————————————–

Kom naar het Retail Visie Plein

Retail Visie PleinOp 3, 4 en 5 juni ontmoet u ondernemers en experts op het Retail Visie Plein tijdens de PROVADA in RAI Amsterdam. Luister in Hal 9 drie dagen lang naar inspirerende visies van architecten, best practices van gemeenten. En neem actief deel aan debatten met topondernemers uit de retail en retailvastgoed.

Meer informatie lees je hier >

——————————————————————————————————–

Het eerste Nederlandse Klantenfestival

Eenvoud is niet simpelOp 10 en 11 juni 2014 vindt het eerste Netherlands’ Customer Festival plaats in Mövenpick hotel in Amsterdam. Ontmoet topmanagers van sterke offline en online merken die de succesfactoren van hun consumentenstrategie prijs geven.

Lees hier meer over dit bijzondere event>

——————————————————————————————————–

Impressie Retail Theater 23 en 24 april 2014

 Retail Theater Retail Theater Utrecht 23 en 24 april 2014

 

 

 

 

 

De deelnemers hebben volgens mij genoten van veel inhoud en daar was het toch om te doen. Ik hoorde ook van gasten die de kennissessies in het Retail Theater bijwoonden, dat ze veel hebben opgestoken. Leuk om te ontdekken dat er in de zaal niet alleen adviseurs en zzp’ers zaten, maar ook marketingmanagers en ondernemers c.q. eigenaren van winkels ofwel local heroes.

Rupert Parker Brady

——————————————————————————————————–Klantgericht Retailen 8 oktober 2013

Het tweede event van Retaildenkers in 2013 vond op dinsdag 8 oktober 2013 plaats in Amsterdam. In samenwerking met Retailactueel.com  en BBP Media werden er twee masterclasses verzorgd door topondernemers Henk Teunissen (Riviera Maison) en Steven Bakker (Dixons, MyCom en iCentre).

Lees hier het liveblog van deze inspirerende middag >

——————————————————————————————————–

Foto-impressie Klantgericht Retailen 7 maart 2013

klantgericht retailen 2012-7klantgericht retailen 2012-2klantgericht retailen 2012-3klantgericht retailen 2012-4klantgericht retailen 2012-5klantgericht retailen 2012-6

Paul Bringmann: ‘We doen alleen zaken met kleine leveranciers’

Het andere denken van Karel van Eerd van Jumbo

Verslag masterclass Klantgericht Retailen 7 maart 2013

De mondhoeken moeten omhoog