Het eerste Nederlandse klantenfestival

Eenvoud is niet simpelOp 10 en 11 juni 2014 vindt het eerste Netherlands’ Customer Festival plaats in Mövenpick hotel in Amsterdam. Ontmoet topmanagers van sterke offline en online merken die de succesfactoren van hun consumentenstrategie prijs geven. Als relatie van Retaildenkers betaalt u minder voor deelname.

 

Hoe kan ik data gebruiken om omzet te genereren? En hoe kan ik social media inzetten om engagement en loyaliteit te creëren? Het tweedaagse congres Netherlands’ Customer Festival brengt alle aspecten van de klantenreis (customer journey) samen, van de zoektocht naar producten, tot de aankoop, herhaalaankoop en service. Hoofdthema’s op 10 en 11 juni aanstaande zijn Loyalty, Big Data, Omnichannel en Total Payments. Het event bestaat uit een beurs, plenaire presentaties, rondetafelgesprekken, intieme haardvuurgesprekken, workshops en premium focussessies voor sponsors. In navolging van het drukbezochte Europe’s Customer Festival (september 2013, Londen) organiseert internationaal evenementenbureau Terrapinn voor het eerst een event met de focus op de Nederlandse markt.

Praktijkcases

De praktijkcases worden gepresenteerd door managers van onder andere Google, Linkedin, Staatsloterij, ING, Grolsch, KLM, Etam Groep, Unilever, Ebay, Nintendo, Rockstar, Spilgames, Twitter, Facebook, Coca-Cola, Travix, Bol.com, McDonald’s, Currence, Jumbo Supermarkten en De Bijenkorf.

Motivatie

De motivatie om dit te doen is heel simpel: Iedereen wil geweldige klantervaringen creëren, klanten een wow-gevoel bieden en een trouwe klantengroep ontwikkelen. Maar wat zijn de handvatten die je nodig hebt om als merk echt klantgericht te worden? Organisaties die echt geloven in een obsessieve focus op klanten moeten zich een grote hoeveelheid disciplines eigen maken en alle opties kunnen afwegen. Het doel van het eerste Nederlandse klantenevent is om de verantwoordelijke managers te helpen met ezelsbruggetjes, best practices en krachtige instrumenten. Retaildenkers is natuurlijk partner van het Netherlands’ Customer Festival. Vandaar dat het voor ons mogelijk is om al onze relaties 10% korting te bieden op toegangskaarten. Stuur ons een email mocht u belangstelling hebben om deel te nemen. Graag onder vermelding van klantenfestival en uw gegevens. Klik hier voor meer informatie over het event op 10 en 11 juni in Amsterdam.