Aan tevreden klanten heb je niets

9789490085643Alleen sturen op tevreden klanten is niet langer genoeg in deze tijd van overvloed, internet en keuzestress. Medewerkers in winkels en horeca moeten leren om hun klanten weer emotioneel te raken. Als dat lukt,
ontstaat er geheid klantenbinding en terugkomgedrag. En rollen er (weer) euro’s in de kassa.

Wees dus vanaf vandaag ontevreden met alleen een tevreden klant. Probeer ‘te raken’. Doe iets! Anders dan je gewend bent. André Troost onthult in dit boek hoe je dat het beste kunt aanpakken. Met een lach en een traan vertelt hij de ene na de andere waargebeurde anekdote.

Deze meester in het mystery shoppen ken je misschien nog van zijn eerste boekje ‘De Klant is GEEN Koning’. Dan weet je dat deze klantengek de medewerkers van Nederland een warm hart toedraagt. Gebruik Andrés gratis tips uit het boek. Het liefst vandaag nog!

Dit boek verschijnt op 16 maart 2015 maar is hier al te bestellen!

bestel nu klik hier

 

 

20140407-Troost Logo_voorstellen1Over de auteur

Troost is gek op klanten, en op het moment dat deze de medewerker ontmoet. Hij vertaalt zijn ervaringen als mystery guest naar powerspeeches, humorvolle workshops en theater. www.klantengek.nl.

Warmere winkels

André Troost kijkt altijd vanuit het perspectief van de klant naar winkels. Medewerkers moeten in zijn ogen altijd ‘aan’ staan zodat ze op elk moment dat de klant een aankoopimpuls heeft ‘klaar’ staan.

Lees hier tien tips van André Troost voor warmere winkels

Bibliografische gegevens

Titel: Aan tevreden klanten heb je niets
ISBN: 9789490085632
Auteur: André Troost
Illustrator: André Troost
Vormgeving: Jessica van den Bogerd, Klik!
Drukwerk: Grafistar
Adviezen: Rupert Parker Brady, Maarten Beernink
Uitvoering: softcover
Afmeting: 136 mm x 215 mm
Aantal pagina’s: 128
Verschijningsdatum: 16 maart 2015
Prijs: € 20,00

bestel nu klik hier