Aanbieding

Handboek klant

de klant is geen koningKlantengek André Troost zet in De klant is GEEN koning medewerkers en managers aan het denken over het centraal stellen van de klant op de vloer van een winkel, horecazaak of bank. Ga mee de winkel in met deze mystery guest. Lees, herken, lach en leer van wat hij mee maakt. 73 anekdotes en 123 leermomenten voor alle mensen die dagelijks contact hebben met de klant, gast of relatie.

 

 

 

 

 

 

Gedragsverandering

Dienstbaar zijn is het nieuwe goudMerkstrateeg Paul Moers beschrijft in Dienstbaar zijn is het nieuwe goud acht stappen om de klant te verdienen. Veel bedrijven scheppen op dat ze klantvriendelijk zijn. Klantgerichtheid is strategie maar de dagelijkse praktijk is vaak weerbarstig. Dienstbaar zijn is dat wat de klant of gast daadwerkelijk ervaart wanneer hij of zij contact heeft met een bedrijf. Een cursus doe en denk richting klant is niet genoeg voor het leveren van optimale dienstverlening. Dienstbaar zijn vereist vaak een cultuuromslag.

 

BESTEL NU DEZE TWEE BESTSELLERS VOOR €25,- INCLUSIEF VERZENDKOSTEN

 

bestel nu klik hier