De klant is GEEN koning – André Troost

De klant is GEEN koning. Bestseller bij Retaildenkers. Zet winkelmedewerkers en -managers aan het denken over het centraal stellen van de klant op de winkelvloer.

De klant is geen koning

Voor alle winkelmedewerkers die het winkelvak nóg meer willen omarmen. Die zichzelf op een ander spoor durven zetten, nu het winkelen sterk verandert. Geschreven door een meester-mystery guest. Ga mee de winkel in met Troost. Lees, herken, lach en leer. 73 anekdotes en 123 leermomenten voor winkelpersoneel.

bestel nu klik hier

 

 

 

 

 

Over de auteur

andre troost 1000 px internetHelaas, André Troost heeft niet doorgeleerd. Hij is een doener, een belever. Werkt vanuit actie en reactie en niet vanuit schemaatjes, maniertjes en dikke managementboeken.

Gek op winkels en winkelen vertaalt hij zijn ervaringen als mystery guest naar humoristische workshops, power speeches en theaterstukken. En naar dit boekje.

Het gaat dan ook alle kanten op. Want zo is Troost. En daarom inspireert hij zo. Als reclamejongen, mystery guest, entertrainer en theatermaker.

 

chantal riedemanDe Shopoloog over de klantengek

Chantal Riedeman is directeur/eigenaar van het bureau Shopoloy. Zij traint retailers om hun klanten te verleiden op de winkelvloer. Wat vindt zij van de visie van Troost?

Lees haar recensie >

 

 

Bibliografische gegevens

ISBN : 9789490085230
Titel: De klant is GEEN koning!
Ondertitel: Met dit boek kun je je winkel redden
Deeltitel: Retaildenkers
Auteur en illustrator: André Troost
NURcode: 801
Aantal pagina’s: 160
Formaat: 125 mm breed x 200 mm hoog
Gewicht: 216 gram
Uitgeverij: Het Boekenschap
Eerste druk: oktober 2011
Prijs: € 22,50 (+ € 1,95 verzendkosten)

Kijk voor meer informatie over De klant is GEEN koning op  www.deklantisgeenkoning.nl.

Veel exemplaren nodig als relatiegeschenk? Bestel het boek rechtstreeks bij de uitgeverij, Retaildenkers. Klik hier voor meer informatie over onze kortingen. >

bestel nu klik hier