Dienstbaar zijn is het nieuwe goud – Paul Moers

Dienstbaar zijn is het nieuwe goud, betoogt Paul Moers. Moers onthult in het boek  ‘acht stappen om uw klant ‘te verdienen’.

Dienstbaar zijn is het nieuwe goudDienstbaar zijn is het nieuwe klantgericht zijn. Veel bedrijven kiezen klantgerichtheid als nieuwe strategie, maar hebben geen idee hoe ze dit in de praktijk invullen, betoogt Moers.

bestel nu klik hier 

 

 

Door in dienstbaarheid te denken kunnen bedrijven echt meters maken. Consumenten en klanten verlangen immers optimale dienstverlening. Met minder nemen ze niet langer genoegen. Excelleren in dienstbaar zijn is wat er écht moet gebeuren.

Paul als spreker

Paul Moers boeken als spreker voor uw bedrijf of voor uw klanten? Klik hier >

Concrete stappen

Paul Moers neemt de lezer mee in heel concrete stappen hoe dienstbaar zijn vanuit de onderneming kan worden gestimuleerd. Het is een oud instrument op een nieuwe effectieve manier ingezet om de klant vol overtuiging écht voor jou te laten kiezen.
Dienstbaar zijn is het nieuwe goud geeft advies én concrete casussen van succesvolle bedrijven. Zij hebben dienstbaar zijn als geen ander in de genen, zoals ANWB, IKEA en Jumbo in consumentenmarkten en Avéro Achmea in een B2B-omgeving.

Voorwoord

Colette Cloosterman - van EerdColette Cloosterman, directeur marketing en formule Jumbo Supermarkten: ‘Binnen Jumbo draait het maar om één ding: dienstbaar zijn aan de klant. Honderd procent tevreden klanten en dienstbaarheid zijn dan vanzelfsprekend. Paul Moers heeft dat heel goed begrepen.’

 

 

 

Inkijkexemplaar

Overhandiging eerste exemplaar

ANWB-directeur Guido van Woerkom krijgt uit handen van auteur Paul Moers het eerste exemplaar van Dienstbaar zijn is het nieuwe goud. Moers ziet ANWB als een schoolvoorbeeld van jezelf dienstbaar opstellen richting de klant. (foto: Harrie Ligtvoet)

ANWB-directeur Guido van Woerkom krijgt uit handen van auteur Paul Moers het eerste exemplaar van Dienstbaar zijn is het nieuwe goud. Moers ziet ANWB als een schoolvoorbeeld van jezelf dienstbaar opstellen richting de klant. (foto: Harrie Ligtvoet)

In de media

Paul Moers bij Knevel en Van den Brink

Paul Moers in de uitzending bij Knevel en Van den Brink (20-08-2013)

 

 

 

 

 

Anderen over dit boek (recensies):

“Al met al is het een heerlijk en waardevol boek om te lezen. Het leest makkelijk weg door een prettige wijze van schrijven en de plezierige opmaak. De aangereikte kennis is bovendien toepasbaar in iedere organisatie, b2c, b2b, non-profit of overheid. Maar de echte waarde van dit boek zit in de vele praktische voorbeelden en casussen van bedrijven die het goed doen en van bedrijven die fouten hebben gemaakt. Dat is heel herkenbaar voor de lezer en geeft diepgaand inzicht in de essentie van dienstbaarheid. Het theoretische kader is niet zo sterk, maar dat past ook wat minder bij het onderwerp. Dienstbaar zijn moet je vooral doen!” – Johan Bel RM

Voor journalisten

Klik hier voor beeldmateriaal en persberichten >

Bibliografische gegevens

Titel: Dienstbaar zijn is het nieuwe goud
Ondertitel: 8 stappen om uw klant te verdienen
ISBN: 9789490085377
NURcode: 802
Auteur: Paul Moers
Illustraties: Kim Raad
Omvang: 192 pagina’s
Formaat: 170 mm breed x 240 mm hoog
Uitvoering: Softcover
Gewicht: 620 gram
Verschijnt: 2 september 2013
Prijs: € 24,50

bestel nu klik hier