Werk aan de winkel 3.0

Cover werk aan de winkel 3.0

Te veel winkeliers zijn in de successen van gisteren blijven hangen en missen de boot. Drukken van kosten helpt niets meer; er is een serieus opbrengstenprobleem. Retailers moeten daarom meer leveren dan het product alleen. Klanten zoeken ontspanning, een verrassend aanbod en leuke ontmoetingen. Wie niets bijzonders te bieden heeft, wordt letterlijk voorbijgelopen.

Dit boek verschaft eindelijk duidelijkheid over wat er vandaag in de winkelstraten speelt. Merkstrateeg Paul Moers presenteert het Overlevingspanorama: een praktische handleiding die winkeliers helpt om de toekomst te overleven door je klant elke dag te verdienen. Online en offline. Nietsdoen is geen optie. De handen uit de mouwen: Werk aan de winkel 3.0.

Werk aan de winkel 3.0 geeft retailers advies en biedt handvatten. Paul Moers beschrijft bovendien uitgebreid de succesfactoren van de Bijenkorf en het straks compleet vernieuwde Hoog Catharijne. Nederlands grootste winkelcentrum en meest succesvolle warenhuisketen investeren in hun toekomst, en blijven door hun vernieuwingskracht aantrekkelijk voor de consument van morgen.

Bestel hier een exemplaar >

Paul Moers geeft in dit boek een pleidooi voor het nieuwe optimisme. De retailexpert geeft gereedschap om praktisch aan de slag te gaan. Wat is er nu aan de hand in de Nederlandse binnensteden en winkelcentra? Beleving is fysiek en mentaal, zegt Moers. Er komt een nieuwe generatie winkels aan, online en offline. De sukkels verdwijnen en er komen beregoede ketens voor terug. Niet bij de pakken neerzitten, maar de handen uit de mouwen steken.

Paul Moers, auteur Dienstbaar zijn is het nieuwe goud

Oud-retailer Paul Moers is consultant, publicist, spreker en een veel gevraagd commentator voor radio en televisie. Zijn laatste boek Dienstbaar zijn is het nieuwe goud, is sinds september 2013 al toe aan een vijfde druk. Naast veel media-aandacht kan deze bestseller ook rekenen op veel belangstelling van marketeers en bedrijven.

Moers reikt in zijn nieuwe boek winkeliers gereedschap aan om praktisch aan de slag te gaan. Het noemt dit het ‘OverlevingsPanorama’. Beleving wordt fysiek en emotioneel belangrijk in de binnensteden. Er komt een nieuwe generatie winkels aan, online en offline. De sukkels verdwijnen en er komen beregoede ketens voor terug.

Klanten komen niet zomaar meer in je winkel. Dus als ze komen, moet je ze verleiden om bij jou te kopen. Het koopgedrag van klanten is sterk veranderd. Hoe kun je klanten lokken, binden en laten kopen? Paul Moers neemt je mee en leert je je klant ‘betoveren’.

Bestel hier een exemplaar >

Werk aan de winkel 3.0 is een must voor ondernemers, winkeliers en directies van winkelketens.

In de media

kans

Bibliografische gegevens

ISBN: 9789490085568
Titel: Werk aan de winkel 3.0
Ondertitel: hoe overleef ik als retailer de toekomst?
Auteur: Paul Moers
Aantal pagina’s: 224
Uitvoering: paperback
Formaat: 170 mm breed x 240 mm hoog
NUR: 801
Uitgevers: Rupert Parker Brady en Maarten Beernink
Prijs: € 26,95
Verschijningsdatum: 12 maart 2015