Paul Moers

paul moers overhandigt boek aan daniel ropers van bolcom bij van benthem en keulen utrecht-02-1 (2)

Paul Moers Strategic Marketing Services (PM.SMS.) richt zich op het vormgeven en implementeren van strategie in bedrijven. Er is een speciale focus op merkdenken als belangrijk onderdeel van het strategisch proces. Het merk zou immers het leidend principe van de organisatie moeten zijn.

Humor

Paul Moers is een zeer veel gevraagd top spreker (vaak keynote spreker) voor het geven van lezingen. Deze worden met veel humor, maar vooral met echte kennis van zaken gegeven. Lezingen worden altijd intensief voorbereid in overleg met de klant. Op deze manier kan rekening worden gehouden met specifieke wensen.

De lezingen zijn vooral zeer interactief en brengen de zaal in beweging. Spreekbeurten vormen vaak een belangrijk onderdeel in het concretiseren van de strategie van het bedrijf. Paul doet dat op heel eigen wijze en gebruikt hilarische filmpjes als metafoor voor gedragsverandering. Dat maakt zijn lezingen ook zo inspirerend en impactvol. Toehoorders doen daadwerkelijk kennis op en kunnen aan de slag met concrete adviezen. Spreken is een vak en dat laat Paul in zijn lezingen heel goed zien.

Speciale methodes

Er wordt gewerkt met speciale methodes en technieken die hun waarde hebben bewezen. De manier van werken is vooral gericht op het inspirerend overdragen van kennis en kunde. PM.SMS. is werkzaam voor een brede klantenkring en kan daarom ook makkelijk inzichten uit verschillende industrietakken combineren. Er wordt een concreet verslag van aanbevelingen en resultaten opgesteld waarmee de organisatie direct aan de slag kan. PM.SMS. durft organisaties uit te dagen. Alleen daarmee kan het marketingbeleid op een hoger plan komen.

Opvallende aanpak

De consultants die voor PM.SMS. werken hebben allemaal hun strepen in het bedrijfsleven verdiend. Ze zijn om die reden dan ook extra praktisch ingesteld. Onze technieken en methodes zijn een middel en geen doel op zich. Onze sterkte ligt in korte krachtige trajecten waarbij de tijdsbesteding van de klant minimaal is. Klanten zijn zeer enthousiast over deze opvallende aanpak.

Paul Moers, auteur Dienstbaar zijn is het nieuwe goud

Paul Moers, auteur Werk aan de Winkel 3.0

Aanbevelingen van topretailers die Paul in het voorjaar en zomer van 2015 live in actie hebben gezien:

“De lezing Werk aan de winkel 3.0 is een presentatie die prikkelt, tot nadenken en discussie aanzet en naast de ‘droge feiten’ ook niet gespeend is van humor. Paul kent daarbij de taal van de ondernemer en weet met enthousiasme en expliciete stellingen een kritisch publiek te boeien en inspireren. Als geen ander maakt hij duidelijk waarom retail zeker niet het makkelijkste, maar wel een van de mooiste vakgebieden is.” Paul Havinga – executive director International, Franchise & Operations HEMA

“Op de dag voor de publicatie van zijn laatste boek Werk aan de winkel 3.0 , heeft Paul een lezing gegeven tijdens de algemene ledenvergadering van één van onze formules. Het was in één woord geweldig! Een absolute aanrader. Paul verstaat de kunst om niet alleen ‘out of the box’, maar ook goed ‘in the box’ te denken!” Steve Evers COO Euretco Holding B.V.

“Paul Moers heeft zijn lezing Werk aan de winkel 3.0 gegeven voor de topmanagers van Albert Heijn. Dit zijn een paar van onze opmerkingen: Inspirerend, goede opbouw, helder, duidelijke structuur, actuele voorbeelden, compleet, zet je aan ‘t denken, goede presentatie, duidelijke boodschap, sluit aan bij onze strategie, enthousiast, expliciet.” Wouter Kolk – CEO Albert Heijn

“De lezing Werk aan de winkel 3.0 van Paul Moers is een verfrissend, optimistisch verhaal tussen alle doemdenkers over retail. Zeer praktisch gereedschap om de vele kansen te benutten die de nieuwe werkelijkheid ons biedt en je daarover creatief en gedegen aan het denken te zetten.” Sanne Oosterhoff, tot augustus 2015 directeur Operations V&D

Vraag onderstaand meer informatie op over Paul Moers

Nota bene: Eventueel kan in overleg met de spreker of uitgever een bulkafspraak worden gemaakt over het aantal exemplaren van ‘Werk aan de winkel 3.0’

SPREKER Paul Moers Retaildenkers #klantgerichtondernemen

Retaildenkers.nl bemiddelt bij succesvolle sprekers op het gebied van klantgericht ondernemen. Paul Moers is een zeer veel gevraagd top spreker (vaak keynote spreker) voor het geven van lezingen. Deze worden met veel humor, maar vooral met echte kennis van zaken gegeven. Wilt u meer informatie over Paul Moers? Laat dat dan hieronder weten.
  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.