MERKEN.
Merken die echt ergens voor durven staan, hebben de toekomst. Bedrijven moeten tegenwoordig harder hun best doen om consumenten en partners te overtuigen. Dat kan alleen als ze meer werk maken van de p’s van propositie, purpose, people, en presentatie. Merken die echt bijdragen aan het ‘bruto nationaal geluk’, kijken verder dan hun eigen belang.
Rupert is actief als strateeg en storyteller voor merken die zichzelf durven vernieuwen. Ben je op zoek naar een stevig fundament, een workshop of presentatie over inspirerende trends of een overtuigend verhaal? Ik help je graag.
De marketingexpert werkt(e) de laatste jaren op projectbasis o.m. voor Hart van Noord-Holland & Partners, DELA, Sandenburg-DST, FSIN, NFV, Unilever en Eyes + More. Hij heeft een bijdrage geleverd aan het managementboek ‘Sharing the vibe’ over stadsmarketing en het merk Eindhoven.
NIEUW: the Next Tony podcast
NIEUW: the Next Tony podcast
Hoe word je net zo geliefd en succesvol als het impactmerk Tony's Chocolonely? Met die vraag zijn Ester van Dusseldorp (Bright Search) en Rupert Parker Brady (Retaildenkers) gaan schatgraven naar verhalen van ondernemers achter succesvolle duurzame consumentenmerken. Ester was drie jaar countrymanager Benelux en Beyond bij Tony's. Rupert heeft als merkstrateeg een grote fascinatie voor duurzame startups en scale-ups. Zij zijn benieuwd hoe founders naast het commerciële succes ook bouwen aan maatschappelijke impact?
Luister je mee? Dank aan onze mediapartners MarketingTribune en MarketingFacts.
